Używamy cookies (ciasteczek)

Cenimy Twoją prywatność i chcielibyśmy Cię poinformować, że ta strona używa plików zwanych cookies, aby pomóc nam dowiedzieć się, co Cię interesuje i zapewnić Ci najlepsze wrażenia z używania. Wykorzystujemy pliki cookies do analizy odwiedzin, dostosowania treści i reklam do Twoich potrzeb. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies niezbędnych do jej funkcjonowania. Korzystanie z innych rodzajów plików cookies uzależnione jest od Twojej zgody, którą możesz zmodyfikować w ustawieniach klikając " Zarządzaj cookies".

EDYTOWAĆ ZEZWÓl NA WSZYSTKIE

AKCEPTUJ WYBRANE

Wybór towaru i tworzenie zamówienia

Jaki rodzaj oznaczenia wybrać na ubrania?

Każdy oferowany przez nas produkt do znakowania ubrań ma swoją specyfikę. Naklejki na ubrania są łatwe do nałożenia i łatwe do usunięcia. Przyklejają się tylko do nylonowych metek odzieżowych (z informacją o praniu). 

Naprasowanki z imionami nakłada się bezpośrednio na tkaninę, po naprasowaniu są bardzo odporne i trwałe. 

Do oznaczania butów polecamy wyłącznie naklejki na buty. Przykleja się je na górną część wkładki. Są bardzo odporne na ścieranie.

Pieczątka do ubrań jest łatwa w zastosowaniu, wytrzymuje wiele prań, a po spraniu można ubranie po prostu ponownie ostemplować. Tusz stempla jest czarny, więc najlepiej stosować go na jaśniejszych ubraniach. 

Uniwersalne czarno-białe naklejki również nakłada się przez proste naklejenie ich na nylonowe metki. Naklejki są bardzo cienkie i nie czuć ich na ubraniach. 

W razie wątpliwości co wyboru, bez wahania kontaktujcie się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected].

Czy mogę użyć własnego motywu na naklejkach lub stemplach?

Niestety, aktualnie nie ma możliwości zamówienia naklejek z własnym motywem. Jednak stale poszerzamy naszą ofertę o nowe motywy. Prześlijcie nam więc informację o tym, którego motywu brakuje wam w naszej ofercie, a możliwe, że następnym razem już go na naszej stronie znajdziecie.

Czy wasze produkty są bezpieczne?

Nasze produkty wykonane są z wysokiej jakości i trwałego materiału, nie zawierają żadnych szkodliwych substancji, BPA ani ftalanów. Tusz do stempli jest nietoksyczny, posiada atest na kontakt z ludzką skórą. Wszystkie nasze produkty spełniają wszelkie normy UE, są więc odpowiednie dla dzieci. Należy jednak pamiętać, że naklejki to nie zabawki i powinny być naklejane przez osobę dorosłą lub pod jej nadzorem.

Dlaczego wciąż nie przyszło potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest automatycznie po otrzymaniu płatności. Jeśli go nie otrzymaliście, prawdopodobnie wpłata nie została jeszcze zaksięgowana na naszym koncie lub został wpisany zły adres e-mail. Prosimy również o sprawdzenie w poczcie folderu SPAM, czy email z potwierdzeniem nie znalazł się tam. Jeśli w ciągu 24 godzin nie przyjdzie potwierdzenie zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, najlepiej drogą mailową na adres [email protected].

Czy mogę zmienić zamówienie po dokonaniu płatności? (motyw, imię, liczba sztuk)

Zmiana w zamówieniu po dokonaniu płatności możliwa jest tylko do pewnego momentu. W chwili, gdy naklejki lub stempel zostaną wyprodukowane, nie można już dokonać zmiany.

Aby sprawdzić status swojego zamówienia, można skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected].

Jak mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu zamówienia?

W takim przypadku najlepiej jest skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli zamówienie jest w trakcie realizacji, prosimy o przesłanie nam nowego adresu, a my potwierdzimy zmianę w ciągu 24 godzin.

Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o kontakt z odpowiednim przewoźnikiem.

Płatność

Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Tak, za zamówienie można zapłacić kartą płatniczą, przelewem bankowym, za pobraniem lub za pośrednictwem aplikacji Paypal.

Czy mogę zapłacić na fakturę?

Niestety, płatność na fakturę nie jest możliwa. Dziękujemy za wyrozumiałość. Płacić można online kartą płatniczą, za pośrednictwem PayPal, przelewem lub za pobraniem.

Czy mogę zapłacić przelewem, jeśli nie mam bankowości internetowej?

Tak. Jeśli nie masz bankowości internetowej, po kliknięciu "Zapłacić" przejdź do zakładki "Inne banki", a następnie "Inny bank". Następnie wyświetlą się dane dotyczące płatności.

Dostawa

Jakie sposoby dostawy oferujecie?

Można wybrać dostawę pocztą jako list polecony, dostawę za pośrednictwem usługi Zásilkovna do punktu odbioru lub dostawę przez Zásilkovnę do domu. 

Jak mogę otrzymać darmową wysyłkę?

Przy zakupach powyżej 200 zł otrzymasz darmową dostawę na adres lub do punktu odbioru Inpost.

Jaki jest czas dostawy?

Wszystkie produkty wykonujemy na zamówienie według specyfikacji klienta, więc potrzebujemy od 2 do 3 dni na produkcję. Czas dostawy trwa wtedy zazwyczaj od 2 do 4 dni w zależności od wybranej metody transportu i miejsca dostawy. Nasz średni czas dostawy wynosi więc 4 - 7 dni roboczych.

Czas dostawy może się wydłużyć przed rozpoczęciem roku szkolnego ze względu na zwiększoną liczbę zamówień.

Reklamacje

Jak mogę reklamować towar?

Jeśli naklejki nie odpowiadają pierwotnemu zamówieniu lub są wadliwe, wyślemy opakowanie zastępcze. Alternatywnie możemy wedle naszego uznania zaoferować pełny zwrot pieniędzy. Ponieważ naklejki są robione na zamówienie (tzn. tylko dla was), nie będziemy prosić o ich zwrot. Prosimy o kontakt na adres [email protected], najlepiej ze zdjęciem reklamowanego towaru, a my postaramy się jak najlepiej rozwiązać problem.